Prekmurski oddih

Z družinico smo si privoščili 4 dnevni oddih na prekmurskih nižinah. Nastanjeni smo bili v Moravskih toplicah v prijetnem apartmajskem kompleksu Hiša Štorklja, ki se nahaja blizu term, saj so bili bazeni naša vsakodnevna večerna destinacija. V terme smo se odpravljali...

Delovni pobeg v Turčijo

Pretekli konec tedna sva z dragim odpotovala v Antalyo na Helen Doron English mednarodno konferenco za franšizije. V hotelu je bilo, kljub temu da je do sezone še nekaj mesecev, že precej živahno. Med najinim bivanjem sva prosti dan izkoristila za hojo po mivki in...

Smučarski izlet

Včeraj sta se moja dva moška odpravila na smučarski izlet v Zoncolan. Zvečer sta napravila reči in se zjutraj odpeljala s soncem obsijanim belinam naproti. Smučišče je oddaljeno ravno prav, da ni predaleč za enodnevni izlet in ponuja dovolj prog, da se lahko nasmučaš....

Pariz – mesto luči in mogočnih zgradb

Dragi me je za rojstni dan presenetil s potovanjem v Pariz. Odpravila sva se za 4 dni – no tehnično sva bila v Parizu sicer 3 noči, ampak bolj kot ne 2 dni. Prvi dan sva v mesto prispela ob 22h in ga zadnji dan zapustila ob 6.30. Za oglede in romantiko pa sva...

ZOO Herberstein

Tokrat smo obiskali živalski vr Herberstein pri Grazu. Živalski vrt je zelo lepo urejen, živali imajo velik in zelo naraven bivalni prostor, čeprav nam je glede na prenovo še vedno najljubši kar Ljubljanski.  Vsekakor se v ta živalski vrt spet vrnemo, drugo leto...

Postojnska jama

Podzemno življenje, človeška ribica, vlakec… obvezen družinski izlet. Dež nas je na izlet spodil v Postojnsko jamo, kjer ob dežju sicer malo kaplja, naliva pa vsekakor ne. Omislili smo si kombinirano vstopnico z ogledom vivarija kjer smo si od blizu ogledali...

Gulliverlandia

Želeli smo v gardaland, vendar pa ima sinček komaj 4 leta in je tam večina igral za starejše otroke, tako smo mimogrede na spletu našli Gulliverlandio, ki se nahaja še bliže – v Lignanu in je primerna za mlajše otroke. Tu najdete veliko igral, deželo dinozavrov,...

Arboretum

Dan stavke smo zaradi zaprtega vrtca izkoristili za pohajanje. Ogledali smo si razstavo mega žuželk in izumrlega podvodnega sveta v Volčjem potoku. Sinček se je zabaval z izkopavanjem okostij v mivki in tako odkril dinozavra in velikega kačjega pastirja. Pribor za...

Muzej slovenskih filmskih igralcev

Obiskali smo bližnji Divaški muzej, ki je nastanjen v več objektih in ima čudovit letni vrt z letnim kinom. Del muzeja je nastanjenega v Škrateljnovi domačiji, kjer v nadstropju biva stalna razstava Ita Rine, v pritličju pa je info točka. Od tu gremo preko vrta, ki ga...

Železniška postaja

Če ne veste kako preživeti popoldne z malčkom je enostavna in poceni rešitev obisk železniške postaje. Mi ponavadi obiščemo Divaško, saj ima poleg potniškega tudi precej tovornega prometa. Več vlakov kot vidimo, bolj smo zadovoljni :). Na postaji med drugim najdemo...

Družinska smuka :)

Letos smo se na družinske počitnice odpravili v Avstrijo, natančneje v Kreischberg. To je srednje veliko smučišče, prilagojeno tudi družinam, saj ima tudi center za najmlajše. Običajno ne reklamiram agencij ali podjetij, vendar bom tu naredila izjemo… S...

Dolomiti Superski Premiere 2011

Kot se za vsako zimo spodobi smo tudi letošnjo otvorili s krajšimi smučarskimi počitnicami v Dolimitih. Čeprav smo še nekaj dni pred odhodom prek web-camov gledali travnike in kolebali ali bi se sploh podali na pot, smo se na koncu vsi strinjali, da smo vrhunsko...